Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 14:05:55 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/09168 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Salmistu küla, 11267 Kuusalu-Valkla 
tee// Pedassaare tee// 8 (Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu 
rajamine, Salmistu küla, Kuusalu vald, Harju maakond. Eelprojekt.) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Passiivse optilise side juurdepääsuvõrgu 
rajamine Salmistu külas - teostusjoonis teadmiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26907470>  (menetlus nr: 
384308), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister